Post by feilocbursdixi on Feb 5, 2022 15:04:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : Matlagningsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer alla ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : Matlagningsspel 2022 version ▞▞▞
Jag gillar det här spelet tills jag behövde se 10 vid. bara för att tjäna bara 1 diamant. Och efter den första nivån behöver jag 25 diamanter bara för att öppna den. Så jag bestämde mig för att ge det 1 stjärna eller noll (vilket inte är möjligt). Det här spelet är omöjligt.
Cooking Fest:เกมทำอาหาร อาร์เคด hkn
カオスの学校 - オンラインゲーム ロールプレイング iddy
Lätt att få tag på diamanterna. Mycket dyrt att öppna en ny restaurang också att uppgradera utrustning är mycket dyrt.
spelet är bra.. men lägg till något för att tjäna fler diamanter för att låsa upp en ny plats..
Jag har precis börjat spela det här spelet, men än så länge har det gått bra. Jag vet inte vad utmaningarna blir när jag kommer till de olika nivåerna.
Jag har bara gett två stjärnor eftersom det finns så mycket att förbättra, för det första har du behållit diamant för uppgraderingar av grundläggande saker och du ger inte tillräckligt med diamant efter varje steg bara två diamanter vilket är mycket mindre och vi kan inte dubbla det genom att titta på annons. Så ta antingen bort diamant från grundläggande uppgradering eller tillhandahåll mer diamant. Just nu har jag avinstallerat spelet men jag kan installera om i framtiden. För det andra visar du tillagningstimern. Jag har spelat många matlagningsspel och alla visar det.
Fusk. Jag köpte 2 uppsättningar av de största påsarna med rubiner och uppgraderade mitt kök. När jag öppnade appen igen avbröts alla mina köksuppgraderingar. Mitt spel var också, uppenbarligen återställt!!!
Den första nivån visar hur spelet är: dumt! Det finns många kunder och alla beställer hamburgare men du har bara en panna. Så här får du tillräckligt med tid - självklart, det är nivå 1 - och du tappar inga kunder men... Inte med mig!
För många annonser, inte tydligt användargränssnitt.
roligt spel att spela gillar bara inte det faktum att du inte verkar få några diamanter för att kunna uppgradera om du inte vill göra ett köp. Jag är så över det RADERAT...👋
Jag njöt av det här spelet tills jag insåg att du inte kan gå vidare till nivå 2 utan att köpa det med pengar. Vilket jävla skämt! Massor av annonser också!!!
Bra matlagning, lite för dyrt.
Avinstallera det här spelet... Det är så dyrt att öppna den nya restaurangen... Jag gillar det här spelet... Men när jag avslutade den första återställningen och går till nästa återställning... Jag är så upprörd!! För att jag inte har diamanter redan eftersom jag uppgraderar mycket av min första resto.
kunder uppdaterar för snabbt detta för att sakta ner dem lite
Det här spelet ger dig inte fler alternativ att spela, jag fastnade på det första huset och avslutade alla 30 nivåerna men ingen chans att spela igen
Mycket trevligt spel men så sparsamt med att ge diamanter. Det är så svårt att avsluta spelet så avinstallerat. Äntligen omöjligt att avsluta i salladsrestaurangen.
Det här är ett ganska bra spel men du måste ha ädelstenar för att uppgradera och såvida du inte tittar på många annonser för att få ädelstenarna för att uppgradera din stekpanna kommer du alltid att behöva arbeta med en, detta är ungefär det enda som avskräcker mig från det
Ok spel men du verkar inte få några ädelstenar i början gör det svårt att komma vidare om du inte köper dem
bra spel njuter av det, ibland för snabbt men roligt behöver lite förbättring behöver mer ledigt måste förstå en viss nivå men jag tycker om det
Cooking Fest : Cooking Games Arkādes spēles ewr
Spelet är riktigt bra och väldigt intressant att spela men det är bara det att det är väldigt svårt att tjäna ädelstenarna, du kommer inte att kunna låsa upp restaurang utan ädelstenar men förutom det är det ett intressant spel jag älskar det jag spelar det varje dag
Det är ett fantastiskt spel. Timingen är dock inte den största och den faktiska passionen att få saker gjorda går förlorad i det här spelet. Om du letar efter ett snabbt rörligt spel är det här inte spelet att ladda ner.
Fruktansvärd. När jag insåg att jag inte kunde köpa en andra panna för att laga hamburgare utan att köpa diamanter med riktiga pengar avinstallerade jag omedelbart. Jag spelade bara några nivåer innan det började fråga mig att köpa diamanter. Det finns gott om matlagningsspel där du kan spela många nivåer utan att behöva spendera riktiga pengar. Detta är löjligt. Jag antar att jag använder en kastrull för att laga en måltid som många kunder efterfrågar för att klara en nivå? Åh nej, det här spelet är en pengagrop och det är inte värt det.
Jag gillar det här spelet eftersom det kan hjälpa mig att lära mig att flytta snabbt.
Hittills har det här spelet för många tillägg, du får inga diamanter för att uppgradera utrustningen. För långsamt för mig.
Diamantavgift för irriterande.. Annonser suger verkligen också
Kul spel men än så länge inte alltför utmanande, åtminstone inte än. Men genast måste du köpa mynt och ädelstenar. Definitivt en lön för att spela spel. Jag vet inte ens hur du tjänar ädelstenar, som krävs till 50 ädelstenar för att var och en av dem ska kunna köpa den tredje uppgraderingen av ALLA produkter
Jag har haft en underbar tid att spela det här spelet. Med alla annonser som spelas bör det dock finnas mer kompensation än bara 2diamonds eller 3 om du tittar på fler annonser. Speciellt när det aldrig bara är en annons..
Jag tycker att det finns för många annonser annars bra spel
Den uppgraderas inte som krävs med uppgraderingen, den förbrukar alla diamanter. Om du vinner en nivå med 1 eller 3 stjärna förändras ingenting
Cooking Fest:เกมทำอาหาร อาร์เคด hkn
Det går väldigt långsamt och måste vara snabbare och mer utmanande.
Roligt spel men att behöva betala för ädelstenar gör mig lite avskräckt skulle vara bättre om du kunde tjäna dem
Spelet är bra men efter att ha använt mina mynt och diamanter för att låsa upp en ny restaurang så öppnas det inte
Cooking Fest:เกมทำอาหาร อาร์เคด usy
Annonser efter ALLT du gör? Verkligen? Skulle inte vara dåligt om du kunde köpa det, men levande människa är så här irriterande. Spelet är roligt men cmon!
trevligt spel.men det är svårt att nå nästa nivå på grund av bristen på diamanter😒
Rolig speö
Spelet är bra men kan inte spela mer än en nivå. Ingen kommer att betala för diamanter. Alla kommer bara att avinstallera efter nivå 1 och spela andra spel.
Det här är det bästa spelet jag någonsin har spelat jag älskar det här spelet så mycket och det är lite och coolt, det är spännande, det är förvirrat men det är ok och det är trevligt att ha det här spelet och min syster gillar det verkligen och jag kan inte tro att min syster väljer detta spelet och när jag först såg det tycker jag att det såg bra ut men när jag spelade blev jag inspirerad så du sa att vi får behålla det här spelet för alltid och jag hade kul
svårt att få diamanter måste du fortfarande se 10 reklamfilmer och varje nivå finns en reklam
bra men daimond bör tillhandahållas om du vinner varje nivå det skulle vara bättre
Jag ger det här spelet 5 stjärnor, väldigt avkopplande och roligt. 😊🙌🙌
just nu är det här lokala spelet ett dåligt, dåligt men något gör en god lukt, vilket är att spelet är offline. Detta spel är för barn men när jag är uttråkad spelar jag🤫🤫🤫😑😑😒
Jag föreslår att du spelar om du älskar mat!!
Spelet är bra förutom att det inte finns tillräckligt med pärlor för att uppgradera och få en ny restaurang.😞