Post by feilocbursdixi on Feb 5, 2022 15:10:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hack av mynter ▞▞▞
▞▞▞ Tank Stars 2022 version ▞▞▞
For mange annonser.
Støttet Android-versjon: MOD Penger/Alle ulåst.
Jeg brukte så mye penger på dette spillet, så jeg mistet alle tankene mine og jeg må kjøpe dem alle igjen, vær så snill å få tankene mine tilbake. Jeg spilte en online-kamp så skulle jeg gjøre det igjen, så alt jeg hadde, se den vanlige tanken og dubstep ? Vennligst hjelp
For mange annonser, spill kun offline
Forferdelig brukeropplevelse på grunn av annonsene som hindrer deg i å spille spillet.
Jahh gud
Annonser Annonser Annonser Annonser
Veldig morsomt spill, men for mange annonser
Det er dåli net
MORO
Dette er et veldig vakkert spill, jeg liker spillet mitt favorittspill er tankstjerner
Det er et morsomt spill, men annonsene er litt av et problem. Når du har en annonse midt i spillet (noe som i seg selv er litt sugende), krasjer spillet og du kan ikke gjøre noe. Vennligst fiks dette.
Det er et så flott spill, anbefaler det på det sterkeste. Også hvis du ikke vil ha annonsene, er det bare å slå av Internett.
Dette spillet er veldig dårlig. Når jeg spiller multiplayer, henger det veldig mye. veldig dårlig spill.😎🙂😨😤😤😤😤
Morsomt spill
Det er en annonse hver gang det er min tur til å skyte, det blir irriterende
Det er morsomt, men gjør det lettere å få tanks
Det er greit antar jeg
Morsomt spill, men overbelastet med tillegg!! Hvert 30. sekund får jeg et tillegg!
Krasjer hele tiden. Annonser vises ikke, bare en svart skjerm med lyd.
Det er et veldig dårlig spill fordi det er sunnami av annonser, men det er lite hyggelig
Alt for mye annonser
For mange annonser
Annonsene er over alt som gjør at rammene tanker mye. Ikke bare det, men det er en feil der jeg ikke kan kjøpe noen tilfeller. De avgir edelstenseffekten når de kjøpes, men vises ikke noe sted å åpne. Min eneste måte å få oppgraderinger på er gjennom den daglige brystkassen og slikt.
Hvor TF legger du inn annonser midt i spillet, tror du det vil få noen til å kjøpe ingen annonser?? Det bare irriterer og irriterer, det suger😡😡.. Skulle ønske det fantes et nullstjernealternativ
Det er det morsomste spillet noensinne, det er noen annonser, men ikke mye, og det er virkelig morsomt å spille med venner
Tank Stars อาร์เคด weg
Dette spillet er bra, men det er PvP i det verste, vennligst fiks det
Spillehall. cloud_download installasjoner: ... nedlasting Block Puzzle: Diamond Star APK Block Puzzle: Diamond Star ... nedlasting Tank Stars APK Tank Stars.
Battlefield 2042 byr på storslagne kamper med helikoptre, tanks og soldater. ... ANMELDELSE: Filmatisk VR-spill lar spilleren få oppleve et Star
Sonic & All-Stars Racing Transformed (3DS, Wii U, PC, iOS, PlayStation 3, ... Pursuit har deg til å spore opp en tank og ta den ned med gjenstander,
For mange dumme annonser, for ikke å nevne at hvis jeg ved et uhell klikker på dem og det bringer meg til play-butikken, starter hele spillet mitt på nytt. Du har et flott spill som du ødela potensialet til.
Topp 20 nye gratis Android-spill du må spille - HackMobileTrick
bh-søl. men jeg vil ha pengene tilbake! jeg abonerer på spillet, betalte for diamant. men får verken 50 juveler eller 2000 coins pr dag som det står at jeg skal få...
Kult spill, det er synd at du bare kan spille det etter å ha sett 5 annonser hvert spill, hver runde, hver slutt på spillet, hver 5 flere annonser
Endelig er Android-versjonen av Brawl Stars i en myk lansering på Android. ... Nedlasting: iPadian (for iOS-apper).
Kommer til å være offline til tider, men jeg er online. Spiller vs spiller virker til tider ujevnt.
Ingen ting
Verste spillet noensinne. Annonser hvert femte sekund, den tilbakestilte fremgangen min, og jeg brukte virkelige penger på det. Jeg forventer at enten refusjon eller fremgangen min kommer tilbake.
It gives you a flattering fit silhouette while wearing this tank top in Summer. The hammock neckline and spaghetti strap designs are very sexy to flaunt
AWOME litt overbord med annonsene, men ikke dårlig bravo
Tank Stars Arkádové jthu
Mer reklame enn spill
Spillmekanikken er fantastisk, og tilleggene er ikke for irriterende. Fortsett med det!
For mange annonser og ukentlig rangering en vits. Det var så bra før annonsene.
Drawmaster Ação fcb
Jeg pleide å nyte dette spillet, men i morges, i løpet av 1 kamp, (rundt 60 sekunder), ble spillet avbrutt 4 ganger av reklame. Dette er uakseptabelt. Ikke kast bort tiden din med et spill som knapt er mer enn annonser.
Tank Stars Arkadne igre wshw
Var et av favorittspillene mine i lang tid. Men nå er det latterlig full av lange annonser rundt hvert hjørne.
Sjokkerende frekvens av annonser førte til at jeg avinstallerte appen. Likte spillet, men det samme irriterende og ETTER HVER stridsvogn skjøt en runde... ikke etter hvert spill var en grusom og uholdbar spillopplevelse. For en skam... ikke bry deg med dette
Dette spillet har blitt det verste, grunnen er at de dumme annonsene du bringer inn mellom turneringen og ødelegger hele opplevelsen